Στις 8 Μαΐου στην Πάργα, η τοποθέτησή του δημιούργησε ένα είδος déjà vu, καθώς δεν είπε απολύτως τίποτα για το σοβαρό πρόβλημα της λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Πάργας, για το σοβαρό πρόβλημα της εγκατάστασης του σταθμού του ΕΚΑΒ στο Μεσοπόταμο, το δημογραφικό πρόβλημα σε όλο το Δήμο κ.ο.κ. Να δεσμευτεί έστω ότι αν κερδίσει τις εκλογές θα κοιτάξει προσεκτικά αυτά τα προβλήματα.
Ο επικοινωνιακός μηχανισμός που χρησιμοποιεί η ομάδα γύρω από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, έχει σαφή μεθοδολογία.
Nα “προστατεύει” τον Πρόεδρο της ΝΔ από οποιαδήποτε αρνητική αναφορά και να μιλάει πάντα μέσα σε “κουτάκια”, δηλαδή να μην παρεκκλίνει από τα γενικά σημεία που θέλει να προτάσσει προεκλογικά η Νέα Δημοκρατία. Χρησιμοποιούν την τακτική της επικοινωνιακής ενοποίησης ενός αφηγήματος που θα συμπυκνώνει το θετικό κυβερνητικό έργο, το οποίο θα επαναλαμβάνεται συνεχώς από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και από όλα τα κυρίαρχα ΜΜΕ ώστε να το εμπεδώσει όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό.
Μόνο που η πραγματικότητα και οι ιδιαιτερότητες της ελληνικής επαρχίας δεν είναι... πολιτικό marketing.
Θα μου πείτε... ψιλά γράμματα!
Ποιον νοιάζει αν η Πάργα με δεκάδες χιλιάδες τουρίστες δεν έχει ένα Κέντρο Υγείας και έναν σταθμό ΕΚΑΒ που της αξίζει;
Κάποιους πάντως τους νοιάζει... ή τουλάχιστον θα έπρεπε!
Π.Τ.